O mne

Tu sa môžete predstaviť a napísať niečo o sebe

O mne

Poslaťod Jiří Prášek » Štv 11. Júl 2019 17:37:43

Ahoj bechtíci.Je mi téměř 64 let. Moje máma pocházela ze Žiliny bývalá Holjenková. Proč o tom píšu? Možná se tam nachází i nějaký příbuzný, který má Bechtěreva. Moji nemoc diagnostikovali kolem roku 1985. Byl to masakr. Salazopirin a antirevmatika byl můj chléb. Bolesti, bolesti vždyď to znáte. Potom jsem si začal uvědomovat, že je něco špatně. Začal jsem používat Kuzněcovův iplikátor, elkktrickou dečku, antirevmatické čaje a kupodivu se bechtík zlepšoval.Jsem technik, a náhodou jsem přišel v zaměstnání k vibromasážnímu stroji. Zjistil jsem, že mne uvolňuje ze sevření. Tak jsem si ho koupil domů. Vždy když bolest nastala tak jsem se navybroval, hlavně v noci při bolesti SI. Časem jsem si sehnal semena konopí a dělal mastičky, Fénixovy slzy, konopné čípky výluhy...A světe div se ono to pomáhalo. Nyní mám normální krevní tlak a bolesti žádné. Nic nebeberu a bechtík odešel na dovolenou. Žiju normální život jako zdravý člověk. Protože jsem technik tak pochybuji. Je to mou zásluhou, nebo je to náhoda? Je pravda, že se mi z léčení stal koníček! Mám ještě několik projektů, které chci realizovat. Chybí mi ale nemocná těla, na kterých bych zkusil opakování mého snažení. Mám tolik energie a tolik nápadů, ale nemám spolupracovníky. U nás v Čechách jsem si založil tajnou skupinu "Samoléčba bédi" a členové jenom čtou a nic nedělají. Pro ně je lepší invalidní důchod, biologická léčba a lázně! Prosím, našel by se mezi Vámi někdo, kdo by chtěl žít bez bolesti? Představoval bych si někoho, kdo se léčí alternativně, bez léků, bioléčby s bolestmi. Nyní se chci zabývat léčbou Reishi, či Troudnatcem pásovaným a DMSO. Zájemci o léčbu, vše dělám nezištně. Přistupujte k tomu zodpovědně. Chtěl bych, když mne dal Bůh tento dar, udělat něco pro své bližní. Myslím si, že je to má povinnost.
Jiří Prášek
Bechterevik
Bechterevik

Stav: Bechterevik II. stupňa

Späť na Predstavte sa